TEMAN

Saturday, January 7, 2012

2012 sudah rupanya.

ini merupakan entry pertama bagi tahun 2012. ouh ! i tau . lambat kan. :( bukan sebab apa. mungkin sengaja menhupdate entry 2012 ini dengan lambat nya. namun, Selamat tahun baru. (masih kompius penggunaan perkataan baru tuh). 

sambutan tahun baru kali ni di rumah saje. seperti biasa. tiada sambutan lebih2. tapi. abah ajak pergi Kundang tengok bunga api yang akan diletupletupkan tepat jam 12 malam. jadi siapsiap masuk kereta. tepat 12 malam berdetumdetum bunga api di Kundang tu meletup. selepas tu, terus pulang ke rumah sebab adek sudah ngantuk.

mood menghupdate sedikit malas. kerana sudah hampir buka sekolah nampaknya. jadi blog ini dibiarkan sepi seketika kerana i melayan gelora di hati yang tak mau balik maktab. oke oke. i tau malas bermaharajalela. dalam dalam malas macam tu pun. i decide balik awal ke maktab. otak serabut fikir nak angkat barang, kemas bilik bagai. kalau balik sehari sebelum konfem malam sudah letih, penat dan lesu. dan esok nya terus ke kuliah. oh tidak ! jadi decide balik awal dua hari. oh. percaya la. betapa terkejut dengan tindakan diri sendiri yang balik awal dua hari tu. (selalunya antara orang yang balik paling lambat dalam dunia).

berkemas bagai. habuk penuh satu bilik. mop. lap lap. haih. letih. then terus tidur.  bila masuk 2012 baru sedar. eh. tahun depan je last berada di maktab nih. hehehe. tak sabar nak abis. cepatlah masa gerak.. baru sedar rupanya usia juga meningkat setahun lagi. (masih muda lagi kan) :)

dan. semester ini bermulanya praktikum. debardebar lah mahu masuk kelas mengajar nih. Sekolah Kebangsaan Ujong Pasir. Alhamdulillah. dekat je sekolah ni dengan maktab. pengangkutan saja yang perlu diusahakan nanti. (pening pening fikir rasa nak benti dan kawen terus) . oke lah bye. nak sambung fikir.:) 

No comments:

Post a Comment