TEMAN

Sunday, October 23, 2011

Jamuan Kelas



Jamuan kelas. Yippppppiiii ! lame rase nye tak buat jamuan kelas ni. 
kali ni, dengan persetujuan semua jamuan ni dapat dibuat. tukar hadiah pun buat.
excited gile!!. hehehehe.. syok ooo. makan freee.. 
buat jamuan dekat Ayam Penyet je. 


dengan kekuatan seramai 19 orang, inilah yang terhasil. cube korang kire cukup tak 19 orang kat gambar
atas ni? ha.. tak cukup kan...:) senyuman semua orang masa ni nampak sweeettt kan.
dengan akuan nye, i mengaku la we all ni sweett kan. hahahaha
u all nak kate ape? btw all booked.:)


cube kire gambar atas ni, cukup 19 tak? cukupp kan. :) 



mirror, which one of the princesses in that mirror is prettier than? hahahah..
kegilaan kami menjadi model cermin. itu lumrah si pencinta camera. 
jangan kata la u all tak penah buat kan. :)


harap ukhuwah dan persahabatan yang terjalin ini tidak dicalari 
dengan cerita-cerita dongengan serta fitnah manusia.
jika kepercayaan diletak kan, tutup telinga dan pejam kan mata,
abaikan cerita dongengan rekaan manusia. kerana cerita begini merosakkan
hubungan sahabat yang telah kita bina. 
moga persahabatan kekal hingga ke akhir.
amiinn.

No comments:

Post a Comment