TEMAN

Wednesday, June 1, 2011

What actually happen in May?







oke. now, this is the right time for me..:) akhirnya dapat juga update cerita-cerita.:)
suke2..oke..sekarang ni berada di Penang. bukan di pulau. tapi kat tanah besar je. 


What actually happen in May.??
ini tittle yang i pilih untuk entry kali ni.
emmm..
May.macam2 jadi dalam bulan May ni.


first:
5 th May 2011
Sport Day
Hari ni sangat meriah.dengar orang sorak2.
anyway, chilleader pun ade. even tak setanding victoria tapi kira oke la kn.
bukan senang cikgu2 nak lompat gaya gedik2 nih. 























second:
9th May 2011
majlis bacaan Yaasin, tahlil dan doa mohon perlindungan
perkara biasa yang sering berlaku di asrama.
mesti ramai dah pernah alami sendiri.
gangguan jin ketika musim peperiksaan.




third:





14th may 2011
berjalan-jalan dengan adik2
oke. saje bawa adik2 jalan2 dekat area rumah saje. tak ke mana pun.








fourth:
19th to 26th May 2011
exam in the house.!
struggle.!
bermula stress yang berleluasa.
study hingga lewat malam.
mata bengkak.




fifth:
sambutan Hari Guru
peringkat IPG saje.
anyway. menunggu masa untuk berlari keluar pagar maktab untuk pulang ke rumah.
yeay.!


holiday begin.!
happy holiday everyone.




sixth: 





28th May 2011
bertolak balik Penang.
sepanjang masa berada dalam kereta.
singgah di Taiping untuk melantak mee udang mak jah..
sedaaaaaappp sangat.!:)
kemudian berjalan ke bukit larut.













dan sekarang.:
berada di kampung.!
[jerit kuat]

2 comments: