TEMAN

Monday, April 18, 2011

...

lately ni, entry sering yang touching, yang sensitif, yang buat orang lain terguris. walaupun sebenarnya bukan ditujukan pada sesiapa. kenapa jadi macam ni? dalam setiap semester akan ada waktu stress dan tension yang datang terutamanya masa busy dengan assignments yang menimbun yang mana tarikh hantarnya dekat2 je. time ni akan ade perselisihan faham dengan kawan, dengan boyfriend, dengan ma, dengan adik and sesiapa. 

kawan kalau kau baca dengan teliti, bukan kau yang aku maksudkan. ada cerita yang aku tak ceritakan pada kau di sebalik penulisan tuh. kalau aku tak anggap kau kawan aku tak iktiraf kau macam adik aku. aku sayang kau macam keluarga aku. aku perhatikan kau dalam setiap kerja kau. apa yang tak dapat aku bantu. sebab kau pernah kata aku macam kakak kau. andai kau baca. kita bincang hal ni kawan. bersemuka. jangan salah faham.

1 comment:

  1. sorry... my mistake... :'(
    btw, tenkiu myrae...
    much love u!
    wink~ wink~

    ReplyDelete